Direktlänk till inlägg 21 oktober 2012

Helgen..

Av Danielle - 21 oktober 2012 23:01

Hej!
Hur har er helg varit? Min har iaf varit bra! Som sagt i lördags var jag med några kompisar inne i Göteborg, vi fika, var på bio och såg Ted och hade allmänt skoj! Ted var väldigt rolig film, rekommenderar att se, kanske inte för dem lite mindre för det var lite "vuxnare" skämt ibland, som kanske inte är så roliga för dem. Vi fikade på ett café som hette typ Evas place eller liknande på Avenyn, väldigt mysigt café, med både mat, fika och en bar, så den passar alla! Köpte en jätte god kardemumma muffins med hallon i + egengjord mango smoothie! Mums! På vägen hem på bussen satt det några killar som skulle iväg på fest, så dem drack lite på bussen. Iaf vad jag vill komma till är att en av dessa killar imiterade rösten i Viaplay reklamen, det var sjukt likt! Det var som man satt och tittade på reklamen.. Hehe var bara tvungen att berätta :P
Idag har jag inte gjort så mycket, pluggat lite, kollat på två Harry Potter filmer + extra material.. Vet inte riktigt vad som hände men blev bara så sugen att se på Harry Potter helt plötsligt, så det blev en Harry Potter dag helt enkelt! Nu måste jag lägga mig så jag orkar skoldagen imon!
Ha det bra!
xoxo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Danielle - 4 februari 2013 20:54

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här, men har inte funnit någon motivation till att skriva och känner inte riktig att jag har hunnit heller.. Men ska mycket bättre på detta och har därför skapat en ny blogg, så kommer alltså inte uppdatera på d...

Av Danielle - 14 november 2012 22:50

Bilden på tårtan ville inte laddas upp, så hoppas ni ser den här istället! ...

Av Danielle - 14 november 2012 22:46

Heeej! Måste bara säga först, GO SWEDEN!! 4-2 mot England och vilket snyggt fjärde mål Zlatan gjorde! Helt otroligt!! Hur har ni det? Har äntligen klarat av dessa tre jobbiga skoldagar med prov, seminarium och redovisningar! Så skönt! Nu känns de...

..

Av Danielle - 8 november 2012 14:51

För tillfället har jag sjukt mycket att göra i skolan.. Så det kommer inte vara så mycket uppdateringar i bloggen från och med nu och en vecka framåt kanske.. Hoppas ni får en en bra vecka! Och vet ni vad? Imorgon är det Freeedag! Då ska jag och en k...

Av Danielle - 5 november 2012 15:31

Hellooo! Hur har ert lov varit!? Mitt har varit toppen! Var ju som sagt i Kungsbacka hos mina kusiner och farmor + farfar, blev shopping på Kungsmässan och annat skoj! I fredags åkte jag till Danmark för att tävla lördag och söndag, himla roligt var...

Presentation


Hej! Jag glad tjej som heter Danielle och är 17 år. Jag bloggar om mitt liv och även en del om tv-serien The Vampire Diaries :) Hoppas ni tycker om bloggen! :D xoxo

Language

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards