Alla inlägg under april 2012

Av Danielle - 30 april 2012 23:37

Haha vaknade 12 idag.. :P Hur har er Valborg varit?? :) Själv har jag gjort om mitt rum och varit i stallet bara.. Inte så mycket firande precis.. men det har ändå vart en bra dag :D Såg tv serien Alcatraz nyss på tvn, så spännande! men ska snart lägga mig, så God natt! 


xoxo


Av Danielle - 30 april 2012 14:03

Här kommer ännu ett klipp från "Before Sunset", kan inte vänta tills avsnittet kommer ut!! :D      xoxo

Av Danielle - 30 april 2012 13:53

Här är ett kort klipp från det nya avsnittet "Before Sunset" som kommer ut på torsdag i USA och torsdag natt på nätet i Sverige :) yey! Kolla in det om ni inte kan vänta.. :D Hoppas ni får en bra Valborg ;)

xoxo

Av Danielle - 30 april 2012 01:31

 Heej! Hur är det med er?? Hade ni en bra söndag?? Hade en toppen söndag iaf.. Var med några kompisar i Göteborg och kollade på Titanic.. Den är såå himla bra! :) Sedan har jag tagit det lugnt för det mesta.. Kollat på tv, softat etc


God Natt! Kraam <3  

Av Danielle - 30 april 2012 01:16

 Vilket är ditt favorit par i Vampire Diaries?? :)

Damon & Elena 

    Stefan & Elena   Tyler & Caroline            Klaus & Caroline  Jamie & Bonnie

Haha själv är min såklart Stefan & Elena :P

xoxo

Av Danielle - 29 april 2012 09:35

God morgon! Sitter och äter frukost och ska sedan dra in till Göteborg med några kompisar! :) Hade ni en bra lördag igår?? Min syster var iaf grymt duktg igår på konståknings showen.. :D Ha det så bra! 

xoxo

Av Danielle - 28 april 2012 12:05

God morgon! Har ätit frukost för någon timme sedan och ska snart börja göra ordning mig och sedan åka till en vårshow i konståkning, där min lilla syster är med! :D Jag är så stolt över henne, grymt duktig! :) Ha en bra lördag! ;)

xoxo

Omg

Av Danielle - 27 april 2012 21:18

Omg! Vad bra det nya avsnittet av Vampire Diaries var!! Guud vad mycket som händer och Stefan och Elina kanske blir tillsammans igen! yey! :P Haha.. Alla ni som inte har kollat på avsnittet än.. Måste göra det NU!! :D         

xoxo

Presentation


Hej! Jag glad tjej som heter Danielle och är 17 år. Jag bloggar om mitt liv och även en del om tv-serien The Vampire Diaries :) Hoppas ni tycker om bloggen! :D xoxo

Language

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards