Alla inlägg under maj 2012

Av Danielle - 31 maj 2012 22:29

Hej! Hur har er dag varit? :) Som jag skrev i mitt förra inlägg så har jag varit ledig idag och inte gjort något speciellt, utan har mest suttit framför datorn och varit ute + bakat och lagat god mat! Men ska till skolan imon, så ska lägga mig nu, GOD NATT! :D

Kraam <3

   Rabarberpaj! Mums!   Favorit i repris, mitt egna recept på en underbar thaimat! :) (Bilden blev lite oskarp, så man ser inte riktigt de olika färg nyanserna på bilden..)

Av Danielle - 31 maj 2012 15:51

Hej! Hnt ur har ni det? :) Själv är jag ledig, pga att treorna tar studenten, så sov till halv elva idag! Grymt skönt med sovmorgon :) Har inte gjort så mycket idag, förutom att suttit framför datorn och kollat på gamla avsnitt av Pretty Little Liars, säsong start på tisdag! :D Sedan har jag bakat en rabarberpaj och ska snart laga thaimat!  :D (Bilder kommer ut ikväll)

Kraam <3

Av Danielle - 31 maj 2012 12:15

Kolla in länken nedan från US Weekly, där dem har lagt upp ett klipp när dem intervjuar Nina Dobrev, om vad hon tycker om sin karaktär! :)

http://www.usmagazine.com/entertainment/news/nina-dobrev-playing-two-vampires-will-be-a-challenge-2012235#ixzz1vnLJxIVs

                                                        xoxo

Av Danielle - 30 maj 2012 21:45

Annorlunda med grymt bra framträdande av Kat Graham på The Ellen DeGeneres Show! :) 

     xoxo

Av Danielle - 30 maj 2012 20:57

Kolla in länkarna nedan från TV Guide, för att se olika intervjuer med skådespelare från Vampire Diaries, där dem berättar vilket deras favorit avsnitt från säsong 3 var och lite vad dem förväntar sig om säsong 4! :)


http://www.tvguide.com/News/Vampire-Diaries-Video-1048239.aspx -Michael Trevino & Zach Roerig

http://www.tvguide.com/News/Vampire-Diaries-Paul-Wesley-1048180.aspx -Paul Wesley

http://www.tvguide.com/News/Vampire-Diaries-Candice-Accola-1048242.aspx -Candice Accola


xoxo

Av Danielle - 30 maj 2012 20:37

Sorry för den grymt dåliga uppdateringen, men har haft så himla mycket i skolan att göra, så hinner knappt ha egen fritid.. -.- Men idag är jag officiellt klar med pluggandet! Har inget kvar att plugga till! :D Så himla sköönt! Nu ska jag börja blogga oftare igen och ska även uppdatera om Vampire Diaries!

Idag har jag varit i skolan och hos läkaren.. + i stallet och ridit! Idag var det riktigt roligt att rida och det gick grymt bra! :) Hoppas ni har haft en underbar dag! 

Kraam<3

Av Danielle - 27 maj 2012 00:56

OMG Sverige vann Eurovision!! Grattis Loreen!! :D 

 

Från Eurovision till mig och er.. Hur har er helg varit en så länge?? Min har faktiskt varit bra, trots att jag har varit tvungen att plugga både idag och fredags.. plus imon.. Det var morgonshopping i femman i Göteborg i fredags, så köpte faktiskt 3 st T-shirt, 3 st linnen och 1 par shorts, behövdes verkligen!  Grymt snyggt allt ihop! :) Sedan idag har jag varit på 18 års kalas / invigning till nybyggd altan ;) Go mat och gött häng, så det har varit en toppen kväll! Och min familj lyckades köpa något som Sebastian tyckte om! Så himla svårt att veta vad en 18 åring kille vill ha liksom.. mycket enklare till tjejer.. hehe :P Grattis igen Sebastian!  :) 

Imon ska jag iväg på släktkalas till min kusin som fyller 17 år på onsdag, så det ska bli riktigt roligt att träffa henne igen och dem andra i släkten! :) Hoppas ni får en bra söndag!

God Natt!

Kraam <3

Av Danielle - 24 maj 2012 21:55

Heej! Hur har er dag varit?? Jag hade det iaf hur roligt som helst på Laserdome, men man blev grymt varm.. haha:P En timme spel är ganska länge, men skulle ville fortsätta ännu längre! :) Men ska lägga mig alldeldes strax, så God natt! Nedan kommer det vara ett inlägg om Vampire Diaries, hur det kommer bli med Elenas förvandling :)


Kolla in länken nedan och kolla på ett klipp som handlar om skådespelarnas tankar om Elenas förvandling till vampyr, hur hon kommer bli och hur allt kommer förändras..

http://www.mtv.com/videos/movies/770402/vampire-diaries-cast-on-elenas-transformation.jhtml


Nedan kan ni även se intervjuer, om hur det kommer bli mellan Bonnie och Elena, vad Zach Roering tror Matt kommer tycka om Stefan, när han rädda honom först och om Elena kommer kunna bli människa igen :)


How is Bonnie going to react when she finds out Elena is now a vampire on TVD?!?!
Eh, considering she hates vampires and almost ended her friendship with Caroline (aka the greatest vampire ever) when she was turned? Probably not so great. “I’m really interested to see Bonnie’s reaction to Elena becoming a vampire. I don’t imagine her taking it too well,” Kat Graham tells us. “She’s kind of cleaning up a lot of mess and making a lot of decisions she didn’t necessarily plan on making. I don’t know how that’s going to factor into how she deals and feels about Elena.”


What will Matt think of Stefan (Paul Wesley) saving him over Elena?

Zach Roerig: Matt’s main objective in the show is always to protect Elena, keep her safe, and be there as a main source of family for her. Being that she is a vampire now, Matt’s going to have accept that his role is to remind Elena what being human was truly like and what her life before was like.


CAN VAMPIRE ELENA BE TURNED HUMAN AGAIN?!

While Julie Plec and the rest of the writing staff will be hard at work on the fourth season of the Vampire Diaries very soon, her cast certainly has their ideas of where it might go, especially as Elena makes her journey into vampire-dom. Among the most titillating? Paul Wesley’s idea, which he pitched to me this week at the CW upfronts. “I think a lot of this season is going to be about how to fix the issue or deal with it somehow — maybe even reverse it,” he told me.
Now, whether or not that’s even possible, time will tell. But one thing he’s sure of? The writers have a big task in front of them. “I am excited but also a little concerned. One of the things that was so important about the show was that there was this innocent girl being infiltrated by these dark characters — these threatening, vicious beings — who were going to suck her blood at any moment and kill her. Now, that’s not a threat any more. We have some very talented writers and I’m sure they’re going to figure it out,” Wesley says.
Meanwhile, Ian Somerhalder thinks the gang will come together in light of these new developments. “I can imagine that it’s going to be a team effort [to help Elena]. It’s going to be very odd,” he says. “[And for the brothers], it’s kind of like the walk of shame. There’s this girl you love, you were instrumental in altering her being. It’s going to be interesting.”

xoxo

Presentation


Hej! Jag glad tjej som heter Danielle och är 17 år. Jag bloggar om mitt liv och även en del om tv-serien The Vampire Diaries :) Hoppas ni tycker om bloggen! :D xoxo

Language

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards