Alla inlägg under juli 2012

Av Danielle - 31 juli 2012 19:57

Eller inte..! Fast det gör ju inte så mycket nu när det ösregnar ute! Hoppas bara det inte regnar imon, för då ska jag in till Göteborg och shoppa! Nu när det är så mycket rea, så kanske man kan hitta massor av fynd! Behövs verkligen, har bara shoppat ett par converse sen maj! Inte likt mig! Hoppas ni får en bra kväll!
xoxo

Av Danielle - 30 juli 2012 20:04

Som det står på rubriken, så jobbar jag just nu.. boring.. Har äntligen blivit frisk och då måste jag jobba! Aja jag jobbar ju iaf med min kompis och man tjänar pengar :)
Haha fast vi kollar på What happens in Vegas, så himla rolig är den! Så det händer inte så mycket här.. Hoppas ni fortsatt bra dag!
xoxo


-

Av Danielle - 29 juli 2012 00:48

Fortfarande sjuk.. Verkligen inte roligt, men har iaf fått en riktig slapp dag, så det är ju skönt. Hur var er lördag?Började kolla på serien Once upon a time nu när jag är sjuk och den är faktiskt väldigt bra! Sedan har du ju förstås blivit några gamla Vampire Diaries avsnitt.. Hehe :P Men har även läst lite i boken Fifty shades of grey, inte riktigt min genre.. Men den ligger eller har varit etta på NY Times listan, så tänkte att jag skulle ge den en chans och den är faktiskt bra dit jag har kommit just nu iaf. Rekommenderar den!
Var lite piggare runt 6 tiden, så jag bakade tigerkaks muffins :) Grymt goda blev dem! Men nu måste jag sova är sjukt trött..
xoxo
Kom inte på vad jag skulle ha för rubrik, varför ska det vara så himla svårt att komma på någon??

Av Danielle - 28 juli 2012 00:31

Hej! Hur är det med er allihopa?

Blev sjuk igår.. inte roligt när det är fint väder, när man är borta och dessutom när jag skulle tävla, men kunde varken tävla igår eller idag för är fortfarande sjuk. Kom hem från Halmstad idag på kvällen, skönt att vara hemma efter att varit hemma bara 2 dagar på 3 veckor.. haha när skolan börjar igen, kommer jag typ bara önska att vara ledig :P

Kollar just nu på OS-invigningen, lite segt med så många länder som går med flaggor, men nu är Sverige äntligen! Någon mer som kollar?

Så fort dem har tänt elden ska jag gå och lägga mig så jag kan bli frisk snart och så jag kan njuta av sommarlovet! :)

Ha det bra!

xoxo 

Av Danielle - 25 juli 2012 20:20

Vilket härligt väder det har varit här i Halmstad idag! 26 grader och strålande sol, underbart! Jag och massor av mina kompisar cyklade ner till Tylösand för att sola och bada :) Sedan var det bara att cykla tillbaka efter några timmar och kolla på elitserien sprinten. Nu avslutar jag den härliga sommardagen med en chai latte från espresso house och ett nytt avsnitt av Pretty Little Liars! :)
xoxo

Av Danielle - 23 juli 2012 15:18

Sitter just nu i centrala Halmstad och har precis ätit upp en super god Bakad potatis och räkröra, mums! Äter det typ varje gång till lunch, klassiska! Min kompis åt en hamburgare, såg super god ut, rekommenderar att The Bulls Pub om man ska äta inne i Halmstad ;) Är helt slut i bena efter två tävlingar och jag har tre kvar! Men det ska nog funka :) Bara min himla skavsår försvinner!
Ha det bra!
xoxo

Ny

Av Danielle - 21 juli 2012 14:36

Färgade håret igår, är verkligen skit nöjd! Använde färgen Pure Dark Brown, rekommenderar den starkt. Håller just nu på att packa inför Halmstad, ahh vet inte vad jag ska ha med mig, varför ska det vara så himla svårt att packa! :s Ha en fortsatt bra lördag!

Följ mig på Twitter eller Instagram, heter daniellefrostad på båda! :)

xoxo

Av Danielle - 20 juli 2012 22:27

Hemma igen efter en vecka i Grebbestad.. Önskar att jag kunde stanna kvar längre, känns som hemma där. Men ska till Halmstad på söndag, så det funkar inte.. Men det kommer bli minst lika roligt om inte mer! Längtar!
Nu sitter jag iaf hemma framför datorn och tar igen lite dator tid jag har missat.. Genom att kolla om säsong 3 i Vampire Diaries, haha älskar verkligen serien, den är så sjukt bra! Längtar tills säsong 4 börjar så mycket, kan verkligen inte vänta! Någon mer som känner detsamma? Jag vet att det inte har kommit ut Vampire Diaries nyheter eller annat på ett tag, men är knappt hemma och har inte datorn med mig så är det svårt att lägga ut videos och liknande med smartphone.. Men detta kommer ändras på så fort sommarlovet är slut, som är typ om en månad.. Herregud vad sommarlovet har gått fort!
xoxo

Presentation


Hej! Jag glad tjej som heter Danielle och är 17 år. Jag bloggar om mitt liv och även en del om tv-serien The Vampire Diaries :) Hoppas ni tycker om bloggen! :D xoxo

Language

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards