Alla inlägg under juni 2012

Av Danielle - 3 juni 2012 18:26

Att jag kan vara så himla dålig på att blogga ibland.. men bloggar ofta via mobilen på dagarna och det är inte förens kvällen jag bloggar från datorn om jag inte är förstås hemma.. Men det tar så himla lång tid att blogga ffrån mobilen, när man ska få upp allt och så blir det dålig täckning, skulle verkligen behöva appen nu, så det blir enklare att blogga.. Aja i helgen har jag iaf firat min kompis som har fyllde 17 år igår, så det har varit grymt roligt! Hon hade bakat en otroligt god tårta, när jag och några andra var hos henne igår! (bilden nedan) Sedan har jag mest njutit av friheten från läxor i helgen, har inget mer att göra i skolan, så det är hur skönt som helst! Men känns lite konstigt ibland, eftersom jag har pluggat typ varje dag nu i slutet innan sommarlovet..

Skulle på klassfest i helgen också, men festen hade blivit offentlig.. så himla tråkigt när det händer sånt, speciellt när man hade planerat så mycket och så måste man ställa in den för att andra har spridit vidare att vi skulle ha fest och det är inte precis så att man vill ha 100 objudna gäster utanför sin dörr.. Hoppas att klassfesten blir av snart igen iaf och inte denna gången sprids..! 

Hoppas ni har haft en bra helg! :)

Kraam <3

    Visst ser den grymt god ut! Om ni inte tycker det så var den iaf mega god! :)

Presentation


Hej! Jag glad tjej som heter Danielle och är 17 år. Jag bloggar om mitt liv och även en del om tv-serien The Vampire Diaries :) Hoppas ni tycker om bloggen! :D xoxo

Language

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards